Kundkoordinator till Fastighetsbyrån Vasastan och Kungsholmen

Försäljning - Stockholm

Är du i början av din karriär och vill lära dig mer inom försäljning och fastigheter? Om svaret är ja så har vi tjänsten för dig!

Fastighetsbyrån är Sveriges största och mest framgångsrika fastighetsmäklare. De har som mål att alltid erbjuda bästa möjliga affär utifrån respektive kunds krav och behov!

Din roll som Kundkoordinator

I rollen som Kundkoordinator kommer du kontakta befintliga kunder och nya potentiella kunder i respektive stadsdelsområde. Som Kundkoordinator blir ditt arbetsverktyg din telefon där du till största del kommer att boka in möten till respektive mäklare. Arbetet innefattar även administrativa uppgifter som t.ex. att uppdatera kunduppgifter i företagets CRM-system. Tjänsten kommer börja med en introduktion i företagets CRM-system på respektive stadsdelskontor och du kommer även få ta del av företagets internutbildningar. Tjänsten är på heltid.

Dina kvalifikationer

För att lyckas i rollen ser vi att du är i början av din karriär och har ca 1-2 års arbetslivserfarenhet inom telefonförsäljning/service. Som person är du serviceminded, driven, målinriktad och en god teamplayer. Vi ser gärna att du har ett stort intresse för fastighetsbranschen och försäljning. Du har en gymnasial utbildning och du har goda kommunikativa färdigheter i både svenska och engelska. 

Övrig information:

Omfattning: Konsultuppdrag 
Lön: Fast lön
Start: Omgående
Plats: Stockholm

Urvalet görs löpande, därför rekommenderar vi att du skickar din ansökan snarast.

Ena Lasic

Consultant Coordinator

ena@needo.se
076-0150361

Skicka ansökan

Varför Needo?

I vår bransch handlar det om så mycket mer än bara system och processer, i slutändan är det vi som arbetar på Needo som levererar värde.
Det handlar om att alltid göra det lilla extra!

Auktoriserat bemanningsföretag Auktoriserat rekryteringsföretag
Wallingatan 33, 111 24 Stockholm
Följ oss på LinkedIn
Copyright © 2019 Needo Recruitment