Denna webbplatsen använder cookies, genom att surfa vidare accepterar ni detta. Jag förstår Läs mer om cookies

Affärsområdeschef till Hemfrid

Ledarskap - Stockholm

Om Hemfrid

Hemfrid är Sveriges första och största leverantör av hushållsnära tjänster och erbjuder allt från hemstädning, fönsterputs och barnpassning till flytt- och trädgårdstjänster. Under de senast åren har de, precis som marknaden, haft kraftig tillväxt och idag är de över 2 200 medarbetare från hela världen som underlättar vardagen för familjer i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Västerås och Linköping. På Hemfrid blickar de ständigt framåt och utvärderar hela tiden nya tjänster, erbjudanden och strategiska samarbeten för att underlätta vardagen för deras kunder. Tjänsten som Affärsområdeschef är en fantastisk möjlighet för dig med ett välutvecklat ledarskap där du blir en del av ett framgångsrikt och framåtsträvande företag.

Din roll som Affärsområdeschef

I rollen som Affärsområdeschef kommer du ansvara för att utveckla och driva Flyttaffären och den nya satsningen "Trädgård" (flytt, trädgård och hantverk) och rapporterar direkt till chefen för tilläggsaffären. Du har det övergripande ansvaret på alla nivåer och kommer på sikt ha 5 direktrapporterande områdeschefer under dig varav 2 st områdeschefer kommer vara stationerade i Malmö och Göteborg. Det kan förekomma enstaka resor i tjänsten.

Som Affärsområdeschef ansvarar du för:

  • Att leda och utveckla driften i området
                                                                                                        
  • Att coacha och driva områdescheferna i det dagliga arbetet

  • Det övergripande resultatet och personalen i ditt affärsområde

  • Att implementera och effektivisera arbetsmetoder och processer samt stärka kvalitén kopplat till personalpolicys

Dina kvalifikationer

För att lyckas som Affärsområdeschef är du kreativ, initiativtagande och självgående. Du trivs med att arbeta i en snabbfotad och förändringsbenägen organisation samt har en god affärsförståelse. Därtill är du en prestigelös och modig person som är trygg i sitt ledarskap. Vidare ser vi att:

  • Du har tidigare erfarenhet från en liknande roll, gärna från branscher med ett tydligt affärstänk och tillväxt

  • Haft personalansvar

  • Arbetat i driftorganisationer eller inom bemanningsbranschen

  • Vana av budget- och resultatuppföljningar

  • Svenska och engelska i tal och skrift

  • Starkt meriterande med eftergymnasial utbildning

  • Meriterande med erfarenhet av upphandlingar samt intresse för trädgård

Övrigt

Start: Omgående

Lön: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Låter det intressant? Urvalet kommer ske löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

Karolina Kihlberg

Recruitment Coordinator

Karolina@needo.se

Skicka ansökan

Varför Needo?

I vår bransch handlar det om så mycket mer än bara system och processer, i slutändan är det vi som arbetar på Needo som levererar värde.
Det handlar om att alltid göra det lilla extra!

Auktoriserat bemanningsföretag Auktoriserat rekryteringsföretag
Wallingatan 33, 111 24 Stockholm
Följ oss på LinkedIn
Copyright © 2019 Needo Recruitment