Account Manager/Säljare till Automile

Försäljning - Stockholm

Vill du vara med i den fortsatta tillväxtresan på en av världens ledande leverantörer inom fleet-management och elektronisk körjournal?

Om rollen:

I rollen som Account Manager kommer du att representera och sälja Automiles marknadsledande tjänster och lösningar. Du kommer att ansvara för att driva ny- och merförsäljning mot primärt nya kunder.

Produkten hjälper företag att på ett smidigt sätt att samla information kring nyttjandet av organisationens fordon oavsett vilken typ av fordon det är. Automiles använder sig av en plugin-lösning vilket gör den väldigt användarvänlig.

För att vara en framgångsrik Account Manager och lyckas på Automile är du en utpräglad affärsman/kvinna med en stark kommersiell drivkraft som drivs av försäljning och av att stänga affärer. Du är van vid att arbeta strukturerat och självständigt och du vet att bakom grymma resultat ligger hårt arbete och en vinnarmentalitet. Du är snabb, lösningsorienterad, en stark förhandlare och en god kommunikatör. Du sätter stolthet i att ha långsiktiga relationer och är därför öppen och lyhörd inför dina kunders behov.

För att lyckas i rollen som Account Manager vi gärna att du har:

  • Minst 1 års erfarenhet av tjänster/lösning/komplex försäljning
  • Vana av att använda telefonen som verktyg i ditt dagliga arbete
  • Erfarenhet av att bearbeta företagskunder och har med framgång byggt din egen kundportfölj
  • Du trivs i en säljkultur där egna initiativ och hög affärsmässighet premieras
  • Eftergymnasial utbildning är meriterande
  • Erfarenhet av branschen är meriterande men inget krav, vi kommer att ge dig en omfattande utbildning

Automile erbjuder dig:

  • En konkurrenskraftig fast lön och provision med goda förtjänstmöjligheter
  • Möjlighet att utvecklas som säljare tillsammans med ett starkt varumärke och professionella kollegor
  • En snabbföränderlig organisation
  • Möjlighet att jobba med stora varumärken i kundportföljen
  • Ett drivet, målfokuserad, ambitiös säljteam
  • Modernt och centralt kontor mitt i Stockholm

Övrigt:

  • Heltid, tillsvidare
  • Start enligt överenskommelse


Felicia Larsson

Recruitment Coordinator

Felicia@needo.se
070-7413261

Skicka ansökan

Varför Needo?

I vår bransch handlar det om så mycket mer än bara system och processer, i slutändan är det vi som arbetar på Needo som levererar värde.
Det handlar om att alltid göra det lilla extra!

Auktoriserat bemanningsföretag Auktoriserat rekryteringsföretag
Wallingatan 33, 111 24 Stockholm
Följ oss på LinkedIn
Copyright © 2019 Needo Recruitment